2011. június 26., vasárnap

Gyönyörű fényes fehér gyűrt taft menyasszonyi ruha - Jelenlegi ára: 42 000 Ft

Gyönyörű szép menyasszonyi ruha. Szinte ezüstösen fehér, annyira fényes: )
Anyaga: fényes gyűrt taft, szoknya részén feltűzdelések vannak, amelyeket színjátszós csipke , színjátszós  kis gyöngyökkel díszíti. A felső részét is ezek a csipkék díszíti.
Fiatalos, divatos, nincs agyon díszítve, mégis gyönyörű.
Egybe részes, fűzős, ezért több méretben variálható, én 42-es vagyok.
Könnyed anyag, nagyon kényelmes viselet, nyári esküvőre tökéletes választás: )
Én egy kis abroncsot vettem alá, de a nélkül is fel lehet venni.
Van gyönyörű szép Eva Moon hozzávaló cipőm is az aukciók között, amely szintén fényes tiszta fehér szatén, a díszítés rajta színjátszós, gyöngyházfényű csillámos. 39-es.  
Tökéletesen illik a ruhához.
Én 110ezer ftért vettem.
Személyesen Budapesten vehető át.


Jelenlegi ára: 42 000 Ft

Az aukció vége: 2011-06-29 10:45
. Gyönyörű fényes fehér gyűrt taft menyasszonyi ruha - Jelenlegi ára: 42 000 Ft