2011. augusztus 28., vasárnap

Gyönyörűséges női kabát Isztambulból!! - Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Itt egy gyönyörűszép kabátra teheted meg licitedet!
A kabátot Isztambulban vettem!
Vásárlásom során minden olyan helyen megfordultam szatyorral a kezemben a kabáttal ahol Forgatták az Ezel című filmet!
Szóval sokat látott kabátkáról van szó!
Gyönyörű szép és egyedi!
Színe bronz!
Minden méretet le írtam!
Licitet nem törlök!
Ne szalazd el a lehetőséget hogy egy olyan soha nem hordott kabátod legyen, ami ilyen fantasztikus helyen megfordult!
Csak rád vár!!!!
Ja és olcsó is mert én átszámolva majd 13 ezerért vettem!
Soha nem hordtam! Csak egyszer fel próbáltam! Kb . 4 hetes.


Jelenlegi ára: 3 000 Ft

Az aukció vége: 2011-09-01 18:54
. Gyönyörűséges női kabát Isztambulból!! - Jelenlegi ára: 3 000 Ft